Uncategorised

Zpracování osobních údajů

Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je KR institut, spol. s.r.o. se sídlem Bartošova 4393, Zlín 76001, IČ 27665909   (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou Adresa: Bartošova 4393, Zlín 76001
    Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    Telefon: +420 603174717, +420 (PO-PÁ 10 - 16 hod.)
  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    1. plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    2. oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    3. Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  2. Účelem zpracování osobních údajů je
    1. vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    2. zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
    1. po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    2. po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby (subdodavatelé správce)
    1. podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    2. zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
    3. zajišťující marketingové služby.
  2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
  3. Provozované služby, zajišťující marketingové a podpůrné služby
    1. Google analytics - zaznamenává cookie a použití webu
    2. Google Adwords - zaznamenává cookie a použití webu
    3. Google nákupy - žádost o recenzi, zaznamenává email pokud odsouhlasíte v procesu objednávky
    4. Heureka - zaznamenává konverze nákupu a email pro službu "Ověřeno zákazníky"
    5. Zboží.cz - zaznamenává konverze nákupu a email
    6. Sklik - zaznamenává cookie, použití webu, konverze nákupu

VI. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    1. právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    2. právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    3. právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    4. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    5. právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    6. právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. Odvolat souhlas můžete kdykoli ve svém vlastním účtu zákazníka.
  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečeného / šifrovaného přístupu na web, šifrování hesel zákazníků v databázi, pravidelných aktualizací systému, pravidelné zálohy systému.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

 

Dermatologická ordinace, poliklinika Cordeus, Na Dlouhém lánu.

nové webové stránky dermamax. cz 

Kožní ambulance se specializuje na léčbu:

- širokého spektra dermatologických diagnóz a estetickou korektivní medicínu
- lymfologických obtíží při zhoršené funkci lymfy v lymfologické ordinaci

Lékaři i zdravotnický personál využívají mnohaletých zkušeností i nových postupů.  Použití moderní techniky spojuje pro pacienty příjemné výhody. Často je léčba příjemnější a rychlejší.  Na našem pracovišti probíhají také odborná školení pro pozvané lékaře z oboru dermatologie, nebo estetické medicíny.

LYMFOLOGIE

Špatnou funkcí lymfatického systému, zejména po chirurgických zákrocích, po úrazech, nebo po infekci mohou jsou otoky končetin i trupu. Vzniklé mízní otoky na těle, horních nebo dolních končetinách jsou nebezpečné hromaděním odpadních látek a je třeba tuto nedostatečnost zlepšit a léčit za pomocí lékaře lymfologa.

ESTETICKÁ KOREKTIVNÍ MEDICÍNA

Aplikuje MUDr. Petra Fojtková, která má atestaci z estetické dermatologie. Široké spektrum značkových materiálů umožňuje lékařce zvolit ideální řešení. Komplexní péči doplňuje zdravotnická kosmetologická péče  např. specifická péče o aknózní pleť, odstranění pigmentací, žilek, jizev, liftingová omlazující ošetření.

Používáme mnoho kvalitních specifických materiálů i vysoce výkonných přístrojových technik. To úspěšně pomáhá pacientům efektivně a komfortně řešit jejich požadavky a přání. 

DERMATOLOGIE 

V kožní ordinaci působí lékařky MUDr. Petra Fojtková s téměř 20ti letou praxí včetně rozšíření na lymfologii a MUDr. Pasovská s praxí několik desítek let u nás i ve světě. Obě lékařky mají komplexní zkušenosti dermatologie. V rámci programu celoživotního vzdělávání se také zajímají o nové způsoby léčby.  Vždy se snaží o nalezení příčiny problému a specializují se na pomoc pacientům včetně dětí zejména při:

- léčbě projevů akné, bércových vředů, ekzémů, psoriázy, toxoalergické examtémy, virových bradavic, nebo keratozy, také choroby vlasů a nehtů.
- vyšetření a odstranění drobných kožních projevů: mateřských znamínek, pigmentací, milií, fibromů, papilomů
- odebírání kožních vzorků k histologickému vyšetření
- odstranění pigmentových léz 

K posouzení stavu kůže a znamének používáme špičkový ruční dermatoskop Heine 20T.  Pro odstranění drobných útvarů a korekce  se používá SMT elektrokauter, nebo dusík. Zákroky se provádí dle domluvy se znecitlivěním pomocí injekce, nebo krému. 

Spolupracujeme se všemi zdravotními pojišťovnami

  


Ordinační doba dermatologie DermaMax:

Pondělí 8,30 - 12,30 13,00 - 17,00 MUDr. Fojtková
Úterý 8,00 - 12,30 13,00 - 16,30 MUDr. Fojtková
Středa 8.15 - 12,30 13,00 - 16,45 MUDr. Fojtková
Čtvrtek 8,00 - 14,00       MUDr. Pasovská
Pátek 8,00 - 14,00       MUDr. Pasovská


Pacienty ošetřujeme přednostně dle objednávek. 

KONTAKTY:

Prosím objednejte se telefonicky v pracovní dny mezi 8 - 16 hod. na tel. 778 426 526  

Dermatologie DermaMax, Poliklinika bud. Cordeus, 1. patro u výtahu
Na Dlouhém lánu 563/11, Praha 6-Vokovice
IČ: 06552382 

DOSTUPNOST: 

Dopravní dostupnost je výborná: zastávka MHD je 180m na "Evropské", kde je metro ("A" Bořislavka), tramvaj, bus.
Parking kolem polikliniky Cordeus stojí 10-20Kč/hod. V budově je komplexní poliklinika, lékárna Benu, restaurace s kavárnou, plavání pro děti a wellness.

budova Cordeus - poliklinika s lékárnou, restaurace, wellness a denní lázně

Individuální ochrana pleti

Specifická výživa pleti může být nejen z důvodů prodloužení mládého vzhledu, ale jako ochrana vůči negativním faktorům. 

Pleť negativně  ovlivnují podráždění např. chlad, slunce, teplo, suchý vzduch atd. Citlivost je individuální.

 akne citliva plet ochrana individualni stav pletiaaa

Cílem specializované péče o pleť je optimalizovat stav pleti. Odborná péče zajistí vysokou imunitu pleti. Projevy pleti vůči problematickým jevům budou menší, nebo nemusí být vůbec. Každá pleť je citlivá na jinak a to co množství podnětů. Některá může být citlivější na chlad, jiná na reauguje na suchý vzduch. Určitě je dobře se chránit před slunečními UV paprsky.  

ochrana pleti leto zima 2

Specializovaná ošetření a ochrana pleti

-letní ošetření (sluneční paprsky a sucho)

-zimní ošetření (mráz, vítr, ostré slunce na horách)

-polyvitamin

-akné

fb 1

 

Špičková korektivní dermatologie

Chcete změnu a hledáte řešení? Pokládáte si otázku, co by pro vás bylo nejlepší? Nevyznáte se ve všech těch informacích? To je běžné. Mnoho možností, jejich kombinace a individuální dispozice ztěžují přehled. Nejlepší volbou je konzultace.

individuální konzultace

Špičkový specialista estetické dermatologie na základě konzultace pomůže:

- dle vašeho individuálního stavu rozeberete  vaše představy
- zaměříte se na možné cesty řešení, předpokládaný výsledek, efekt i cenu
- na základě získaných komplexních informací si vyberete

posouzeni stavu

Zkušenosti a odbornost je zásadní:

Všichni lékaři AMEM estetické medicíny mají dlouholeté zkušenosti v estetické medicíně a snaží  se o efektivní řešení a přirozený výsledek. 

V Praze MUDr. Petra Fojtková má atestaci z korektivní a estetické dermatologie a působila v FN Motol a Poliklinice Budějovická. Na Moravě má skvělé dovednosti a dlouhodobé zkušenosti v oboru estetické korektivy MUDr. Pavlína Šťastná. Její široké znalosti, cit a šikovnost tvoří velmi dobré výsledky. Že jsou její schopnosti na špičkové úrovni, prokazuje také jako jeden z členů týmu na nejznámějších pracovištích v ČR. 

Drobnější estetické potřeby jako je kosmetická zdravotnická vitalizace pleti, pigmentace, drobný výskyt akné, čištění, mezoterapie výživných látek s úspěchem řeší odborný zdravotnický personál. Zdravotní sestry vám mohou pomoci s těmito kosmetologickými řešeními pro vitalizaci, rejuvenaci. Tato kosmetická ošetření jsou důležitá pro udržení dobré kondice pleti. Stav pleti také ovlivňuje efekt lékařských zákroků.


tisice spok pacientu

Individuální přístup:

Pro konečný efekt jsou důležité požadavky pacienta, individuální stav, výběr metod. Špičkový lékař umí maximalizovat efekt a dlouhodobý účinek.

Bezpečné a ověřené kvalitní metody:

Klademe důraz na certifikované metody a materiály. Lékaři používají metody, možnosti i materiály, jaké jsou používány na nejznámějších pracovištích v ČR. Bezpečné a ověřené metody a produkty pochází od removovaných výrobců. Náš cíl je bezpečnost a komfortní moderní metody s vysokým efektem. 

Podtrhněte vaši atraktivitu, či vylepšete vaše já. Vždy ale bezpečně a přirozeně se zkušenými lékaři. 

stastna a spokojenaa

Příklady nejpopulárnějších ošetření:

Aplikace výplní do vrásek a zvětšení rtů

Hydratace kolagenem

Vypnutí a minilift pleti a povadlé kůže bionitěmi

Lifting - liftingové nitě

Uvolnění svalového napětí - botltxn

Injekční lipolýza

Liposukce injekční

Plexr - blefaroplastika víček a odstranění drobných útvarů

Plazmaterapie - aplikace vlastní plazmy

 

Objednejte se na konzultaci. Kontakty zde
lékař 250kč/15min, s erudovanou zdr. sestrou 15min zdarma

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 k eshopu na webových stránkách a poskytování služeb v oblasti kosmetologie a estetiky z nabídky webu:

 www.amem.cz, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kontakty

 

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“)

 

I.

Úvodní ustanovení

Společnost BREAKWAY, s.r.o.  se sídlem Bartošova 4393, Zlín , IČO: 27678211

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod spis. značkou  C 51324/KSBR (dále jen „Poskytovatel“) je provozovatelem eshopu a následných služeb.

Společnost nabízí i zprostředkovává služby v oblasti kosmetologické a estetické péče, výživového poradenství a dalších služeb péče (dále jen „Služby“). Elektronicky je nabídka umístěná na internetové adrese www.amem.cz  

Klientem jsou osoby (osoba) , jimž jsou poskytovány Služby a to osobně, či v doprovodu zákonného zástupce nebo opatrovníka (dále jen „Klient“). 

Poskytovatel poskytuje Klientovi  Služby v rámci obchodních podmínek, které  upravuje v souladu s ust. § 1751 ve znění pozdějších předpisů dle občanského zákoníku 89/2012 Sb., vzájemná práva a povinnosti Klienta a Poskytovatele, které vzniknou v souvislosti nebo na základě Smlouvy o poskytnutí Služby.

 

II.

Postup a podmínky poskytování Služeb

S povahou poskytování Služeb souvisí i organizace činnosti a to je zprostředkování a plánování objednávek a evidence Poskytovatele.

Při prvním objednávce může Poskytovatel po Klientovi vyžadovat  následující údaje: jméno a příjmení Klienta, telefonní číslo a emailovou adresu, případně korespondenční adresu Klienta.

Klient souhlasí se zpracováním svých osobních údajů poskytovatelem:

1. Za účelem řádného poskytnutí služeb organizační povahy a to v rozsahu jméno, příjmení, rok narození, telefon, adresa trvalého bydliště, e-mail. Při odmítnutí poskytnutí těchto údajů Klientem není Poskytovatel povinen termín první návštěvy potvrdit

2. Osobní komunikační, uživatelské a zdravotní údaje Klienta mohou být Poskytovatelem užity výhradně pro komunikaci mezi Klientem a Poskytovatelem, zejména k možnému připomenutí Služeb (zvýhodnění, objednávek nebo  změně termínu).  

3. V případě, kdy se Klient nemůže dostavit na plánované Služby z důvodu neočekávaných událostí, zdravotní neschopnosti, nebo jiné náhlé vážné události znemožňující odebrat ve smluvním termínu Službu, je povinen toto neprodleně oznámit Poskytovateli.    

4. Před zahájením poskytnutí Služeb Poskytovatel informuje srozumitelným způsobem v dostatečném  rozsahu  Klienta o vybraném  postupu při poskytnutí Služeb. Zejména včetně jeho účinků, případných rizik, kontraindikací, popřípadě jiných možností poskytnutí Služeb.

5. Před zahájením poskytnutí Služeb má možnost Klient nebo osoba určená Klientem klást doplňující otázky související se navrhovanou Službou a jeho zdravotním stavem.

6. Klient před zahájením poskytnutí Služeb musí být informován a souhlasit. Písemně podepsat  informovaný souhlas s poskytnutím Služeb (dále jen „Souhlas“)  Bez informovaného souhlasu klienta nelze Služby poskytnout a je součástí dokumentace Klienta. 

7.  V případě nezletilého Klienta, nebo Klienta s omezenou svéprávností, právo na informace o zdravotním stavu a právo klást otázky dle odst. 9 tohoto článku náleží též zákonnému zástupci nebo opatrovníkovi Klienta.

8. Poskytovatel nemůže ručit za správnou diagnostiku  nebo optimální  individuální postup poskytnutí Služeb, jestliže Klient uvede nepravdu týkající se jeho zdravotního stavu, kontraindikací, nebo nebude respektovat doporučení a povinnosti před nebo po čerpání Služby. 

  

III.

Vznik, obsah a předmět kupní smlouvy

1. Využíváním produktů  Poskytovatele  vzniká právní  a obchodní vztah Kupní smlouva mezi  Poskytovatelem  a Klientem. Toto jednání upravují všeobecné obchodní podmínky dále jen VOP Poskytovatele. VOP jsou platné pro všechny typy kupních smluv – ústní, elektronické i telefonické. Kupní smlouva vzniká po učinění objednávky-rezervace termínu, zakoupení kreditu Voucheru s konkrétní specifikací Služby, nebo  bez bližší konkretizace  Služby, nebo odebrání (konzumace) Služby

2. Pro poskytnutí konkrétního typu služby Služeb se musí Klient objednat na Službu. Tento termín je Klientovi rezervován Poskytovatelem.  Objednávku lze provést telefonicky, nebo osobně na kterékoli pobočce Poskytovatele. Termín návštěvy se stává platným až po jeho potvrzení a odsouhlasení Poskytovatelem. Tímto aktem vzniká závazný smluvní vztah Kupní smlouva.

3. Vznikem Kupní smlouvy:

- objednaného termínu návštěvy je Poskytovatel oprávněn požadovat po Klientovi zaplacení rezervační zálohy na termín a čas rezervovat pro Klienta (dále jen „Záloha“). Nebude-li požadovaná Záloha zaplacena, není Poskytovatel povinen termín návštěvy Klientovi potvrdit a rezervovat. Objednávka - rezervace termínu je klientovi sdělena a potvrzena elektronicky, písemně, telefonicky, nebo ústně v ordinaci. 

- koupí Ceniny vydané Poskytovatelem tzn. různé kreditní vouchery jako jsou např. Dárkové certifikáty, permanentky jsou platné až po úhradě tzn. připsání platby Poskytovateli. Na voucheru je vyznačeno číslo voucheru, doba platnosti, hodnota, případně další doplňující údaje Poskytovatele.  Po vyčerpání kreditu je Poskytovatel oprávněn požadovat od Klienta vrácení spotřebované neplatné ceniny.

4. Předmětem Kupní smlouvy je závazek. Poskytovatel se zavazuje dodat  Klientovi Službu v dohodnutém a stanoveném rozsahu a v daném čase rezervace a s ohledem na provozní možnosti Poskytovatele. Dle zmíněného vzniká také  závazek pro  Klienta Službu ve sjednaném termínu a za dohodnutou cenu odebrat (konzumovat).

Provádění změn rezervací lze nejpozději do 3 kalendářních dnů před  termínem rezervace. Pokud se termín mění v jiném čase nebo termín bez omluvy propadne, má poskytovatel právo na stornopoplatek v odpovídající výši.

5. Ceniny a Vouchery jsou přenositelné. Práva vyplývající z VOUCHERU má držitel, který jej předloží a to po dobu platnosti a do výše nevyčerpané hodnoty Ceniny. Po vyčerpání hodnoty ceniny, nebo po době platnosti je Cenina neplatná. Poskytovatel v žádném případě nezodpovídá Klientovi za ztrátu nebo zneužití ceniny Voucheru. 

V případě, kdy Klient požaduje zaslání Ceniny prostřednictvím poštovních služeb, Poskytovatel má právo na úhradu nákladů spojených s doručením zásilky a případně jejím pojištěním. 

6. Poskytovatel je oprávněn uzavřením Kupní smlouvy požadovat na Klientovi úhradu kupní ceny za Služby v plné výši zvoleným způsobem úhrady dopředu.

 

IV.

Práva a povinnosti stran

1. Klient výslovně prohlašuje, že:

- je plně svéprávný, vyjma případů, kdy dochází k poskytování Služeb se souhlasem Klientova zákonného zástupce nebo opatrovníka

- se před zahájením poskytování Služeb důkladně seznámil s těmito Obchodními podmínkami, a že jim zcela rozumí a souhlasí s nimi

- souhlasí se zpracováním svých osobních údajů poskytovatelem za účelem řádného poskytnutí služeb organizační a komunikační povahy. Údaje Klienta mohou být Poskytovatelem  užity pouze a výhradně pro komunikaci mezi Klientem a Poskytovatelem, zejména k možnému připomenutí Služeb (zvýhodnění, objednávek nebo  změně termínu) 

2. Klient má právo:

- být dostatečně a úplně informován Poskytovatelem o Službách, zejména o jejich rozsahu, kontraindikacích, termínu poskytnutí, ceně a způsobu úhrady ceny a na řádném poskytnutí Služeb

- znát  jména personálu provádějící Služby a konzultovat postup (konzultace je zpoplatněna dle  ceníku) 

- reklamovat  Službu nebo její část

3. Klient je povinen

- pravdivě, úplně, přesně a správně informovat před i v průběhu poskytování Služeb o sobě a svém aktuálním zdravotním stavu, včetně informací o infekčních nemocech, o zdravotních Službách poskytovaných jinými poskytovateli, o užívání léčivých přípravků, včetně užívání návykových látek, a dalších skutečnostech podstatných pro poskytování Služeb

- poskytnout součinnost při poskytování Služeb

- zaplatit Poskytovateli v určených lhůtách dle VOP Zálohu i cenu za Služby

4. Poskytovatel je povinen:

- poskytnout Klientovi veškeré informace dle těchto Obchodních podmínek a dle Smlouvy

- na žádost Klienta mu potvrdit jím řádně objednané Služby

- poskytnout Služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě

- informovat dopředu Klienta o  Službě  – charakteru, působení, riziku, kontraindikacích, ceně před uzavřením kupní smlouvy. Klient se seznámí (poučení, informovaný souhlas)

- vydat Klientovi doklad o poskytnutí služby dle  § 16 zákona o ochraně spotřebitele.

 

V.

Cena Služeb a její úhrada 

1. Cena Služby je nastavena dle ceníku, nebo se dle rozmezí stanovuje individuálně dle velikosti a předchozí dohody mezi Poskytovatele s Klientem.

2. Cena Služby je uváděna včetně DPH.

3. Cena za jednotlivou Službu je splatná v předem, nebo v den využití Služby.

4. Zaplacení ceny Služby a/nebo Zálohy se rozumí  inkaso platby Poskytovatele, dle inkasních možností Poskytovatele (hotovost, platební karta, ceniny, převodem na účet) 

 

VI.

Storno podmínky

1. Klient je oprávněn zrušit/změnit dohodnutou rezervaci - návštěvu pro poskytnutí Služby bez udání důvodu nejpozději tři kalendářní dny přede dnem jejího konání. Storno (změna) musí být potvrzena Poskytovatelem. 

2. Pokud bude Služba zrušena či změněn termín později, popř. nedostaví-li se Klient v dohodnutém termínu k provedení Služby,  Záloha  bude použita na úhradu nákladů souvisejících s nedodržením  Kupní smlouvy, což Klient bere na vědomí a souhlasí s tím.

3. Zálohu lze Klientovi refundovat, pokud prokáže, že se ze závažných důvodů nemohl dostavit nebo nebude moci dostavit na sjednaný termín návštěvy, přičemž veškerá nepřítomnost Klienta bude řešena individuálně Poskytovatelem.

4. Poskytovatel na žádost klienta, pokud to bude možné, může vyměnit Služby. Tato výměna musí být ve stejné, nebo vyšší  hodnotě.  (zejména ze zdravotních důvodů).

5. Po Službě  nemůže Klient odstoupit od Kupní smlouvy a závazku k úhradě, který je daný ze smluvního vztahu na základě čerpání Služby.        

 

VII.

Zánik smluvního vztahu 

1. Kupní Smlouva se uzavírá na dobu určitou, tj. na dobu poskytování Služby, vyčerpání kreditu.

2. Klient může písemně vypovědět Smlouvu pouze ze závažných důvodů. Výpověď je účinná okamžikem doručení Poskytovateli. V případě výpovědi Smlouvy Klientem je Klient povinen uhradit cenu za dosud  poskytnuté Služby.

3. V případě ukončení součinnosti při poskytování Služeb bez závažných důvodů je Klient povinen uhradit plnou cenu  objednané za Služby.

 

VIII.

Ochrana osobních údajů

1. Ochrana osobních údajů Klienta je Poskytovatelem poskytována v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoOOÚ“).

2. Klient souhlasí, aby Poskytovatel shromažďoval, uchovával a zpracovával jeho osobní údaje v rozsahu dle čl. II odst. 3 těchto Obchodních podmínek a citlivé údaje v rozsahu nezbytném pro poskytnutí Služby (společně dále jako „Osobní údaje“). Uvedený souhlas je poskytován za účelem poskytování Služby a pro statistické účely. Statistické údaje nebudou obsahovat Osobní údaje, které by mohly přímo či nepřímo identifikovat. 

3. Klient bere na vědomí, že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatele o změně Osobních údajů.

4. Klient prohlašuje, že byl Poskytovatelem v souladu s ustanovením § 11 ZoOOÚ informován o zpracování Osobních údajů a o svých právech.

5. Klient dále prohlašuje, že byl Poskytovatelem  informován o tom, že Osobní údaje jsou  poskytovány dobrovolně a že může svůj souhlas se shromažďováním, uchováváním a zpracováním Osobních údajů písemně odvolat.

6. Klient souhlasí s tím, aby mu byla na jeho elektronické kontakty zasílána obchodní sdělení Poskytovatele prostřednictvím elektronických prostředků dle zák. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů. Klient uděluje tento souhlas dobrovolně s vědomím, že jej může kdykoliv odvolat. Souhlas je udělen na dobu neurčitou.

 

IX.

Reklamace

1. V případě, že Poskytovatel neposkytne Služby v plném rozsahu a kvalitě, má Klient právo Služby reklamovat. Za předmět reklamace se nepovažují materiální i nemateriální újmy, které Klientovi vznikly nebo byly zapříčiněny jeho vlastním zaviněním, nerespektováním instrukcí před, nebo po Službě, nebo porušením  povinností vyplývajících z VOP zejména bodu IV.

2. Reklamace Služeb musí být uplatněna písemně ihned po zjištění vady, nejpozději jeden kalendářní měsíc od vzniku vady. K později učiněným reklamacím nemusí  být  brán zřetel vzhledem k povaze Služeb. Reklamace musí obsahovat popis vady, v čem spočívá, či jak se projevuje.

3. Pokud určí Poskytovatel v průběhu reklamačního řízení je Klient jako druhá strana povinen vyvinout součinnost

4. Je-li reklamace shledána jako důvodná, má Klient právo na náhradu reklamovaných Služeb dohodou, a to buďto ve formě odstranění vady, anebo ve formě peněžité kompenzace.

 

X.

Vyloučení odpovědnosti při poskytování Služeb 

Provozovatel Klientovi neodpovídá za jakoukoli přímou či nepřímou majetkovou či nemajetkovou újmu, která Klientovi vznikne v souvislosti s poskytováním Služby, pokud poruší své povinnosti uvedené v čl.IV VOP, nebo pokud zákonný zástupce či opatrovník poruší své povinnosti uvedené v čl.III odst. 4 těchto Obchodních podmínek.  Klient  bere na vědomí, že byl informován Poskytovatelem před ošetřením několika způsoby písemně i ústně o možných reakcích a kontraindidkacích, které je třeba respektovat a dodržovat. Tyto jsou vysoce specifické a individuální. 

   

XI.

Závěrečná ustanovení 

1. Není-li stanoveno ve VOP, komunikace mezi Poskytovatelem a Klientem může být osobně, písemně, elektronicky. 

2. Pro Kupní smlouvu je závazné znění VOP platné v době jejího vzniku. VOP má právo Poskytovatel měnit. Na změnu VOP  upozorní vhodným způsobem v dostatečném časovém předstihu před jejich změnou, nejméně však 14 dní před jejich účinností, na svých internetových stránkách

3. Veškeré právní vztahy dle VOP  se řídí právním řádem České republiky.

4. Spory mezi Klientem a Poskytovatelem vzniklé v souvislosti s poskytováním Služeb budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.

Kontakt

 

Zadejte vaše jméno a příjmení.

Zadejte prosím váš telefon.

Neplatná e-mailová adresa.

Bez zprávy vám nedokážeme poradit.

Antispam
Jiný obrázek Invalid Input

Toto od Vás potřebujeme, abychom se Vám mohli ozvat zpět.

Mapa

 
Copyright (c) 2016 Všechna práva vyhrazena - KR institut, s.r.o. Created by Emak